Obóz Tenisowo-Żeglarski w Żywcu 2019 – podsumowanie

Loading Events

Strona główna | Półkolonie Kraków i obozy tenisowe | Obóz Tenisowo-Żeglarski w Żywcu 2019 – podsumowanie

• This event has passed.

Obóz Tenisowo-Żeglarski w Żywcu 2019 – podsumowanie

8 lipca 2019 - 21 lipca 2019

2500zł

OBÓZ TENISOWO-ŻEGLARSKI W ŻYWCU, 8-21.07.2019

Miejsce: Ośrodek Szkolenia Żeglarskiego Politechniki Krakowskiej, ul. Św. Wita 73, Żywiec

Organizator wypoczynku: Szkoła Tenisa Protenis Kraków

Znajomość miejsca gwarantem udanego wypoczynku.

Już cztery obozy w Żywcu za nami! Bardzo chwalimy sobie nasze pobyty w Ośrodku Politechniki Krakowskiej w Żywcu. Na wspólną, wydajną pracę na naszych obozach pracują rok w rok te same osoby.

• Tadeusz Kobza – Kierownik ośrodka – dowodzący pracę ośrodka oraz nadzorujący szkolenie żeglarskie.
  • Arkadiusz Jodłowski – odpowiedzialny za szkolenie żeglarskie, pracownik dydaktyczny Politechniki.
  • Łukasz Bochenek – właściciel szkoły , kierownik wypoczynku, odpowiedzialny za szkolenie tenisowe.

Szkolenie tenisowe prowadzi kadra na co dzień pracująca w naszej szkole tenisa w Krakowie.

Więcej tego samego – czyli jak nie zepsuć obozu na który dzieci wracają często rok po roku.

Program obozu zasadniczo pozostał bez zmian. W myśl zasady. obóz bardziej sportowy niż rekreacyjny, zaczynaliśmy zawsze od rozruchu jeszcze przed śniadaniem. Po śniadaniu toaleta, porządki, dalej już sport. Bloki zajęć tenisowych i zajęć na wodzie, wszystko w podziale na grupy. Tak, z przerwą na obiad, pracowaliśmy do kolacji. Po kolacji realizowaliśmy zajęcia ogólnorozwojowe, zwykle w formie luźnych gier i zabaw. Mocniejsze zajęcia ogólnorozwojowe realizowane były w trakcie dnia.

Pierwsze dni były bardzo intensywne – korzystaliśmy z pogody w 100 procentach

Nauczeni doświadczeniem korzystaliśmy z opisanej wyże bazy naszego programu tak bardzo jak tylko się dało. Dodatkowe atrakcje zawsze czekają na nas w drugiej części obozu:

Największą zmianą w stosunku do poprzednich lat był nasz pomysł na deszczowe dni. Do tej pory jeździliśmy do parku wodnego w Żywcu. Niestety, z tej alternatywy korzystały również inne odbywające się w tym czasie obozy. W miejsce zatłoczonego basenu zorganizowaliśmy więc dzieciom wyjazdy (na szczęście tylko 2 razy) do świeżo oddanej hali sportowej w Żywcu. Pomysł się sprawdził. Z wyjazdów na halę zmęczona wracała nawet kadra obozu! Zostajemy przy tym rozwiązaniu w latach następnych!

Wycieczka do Centrum Żywca i mini-zoo, to zwyczajowo odpowiedź na narzekania ze strony dzieci na brak możliwości zrobienia większych zakupów. Mieszkamy obok jeziora, gdzie ze świecą szukać sklepu spożywczego. Mini-zoo to atrakcja przede wszystkim dla najmłodszych. Wszyscy mogli wreszcie zrobić zakupy, kadra kupiła sobie tym samym trochę spokoju.

Wycieczka na górę Żar miała miejsce dopiero 17 lipca, a więc na kilka dni przed zakończeniem obozu. Wycieczka piesza o średnim stopniu trudności stanowiła bardziej formę aktywnego wypoczynku niż ambitne zdobywanie szczytów górskich. Było ok, tym bardziej, że zrezygnowaliśmy (już drugi raz) ze zwiedzania elektrowni szczytowo-pompowej.

Na koniec oczywiście zagraliśmy turniej tenisowy.